top of page

הגל שלי


פרויקט "הגל שלי"

במסגרת פרויקט "הגל שלי" ישנן כמה תכניות ובניהן: מגדלור, מקום בעולם ומעגלים.

כיתות ח' ו ט' השנה התחילו בתכנית המגדלור.

הבוגרים מהשנה שעברה בתוכנית מעגלים.

בתוכנית מגדלור מספרת סנדרה אחת המשתתפות "אנו לומדים לגלוש ועוברים חוויה מעצימה ומתמידים להגיע לכל מפגש במפגשים האלה אנחנו מדברים, משתפים, גולשים ועובדים בעבודות צוות יש במגדלור כמה מפגשים עיוניים ששם אנו לומדים רבות על הים ועל מצבים כאלה ואחרים שנצטרך להתמודד איתם מתישהו"

תוכנית המגדלור נערכת בימי א בשעות 14:45-17:45.

שמות המדריכים של הגל שלי הם: ירדן, לינוי עדן ואליעד .

מספר התלמידים שמשתתפים בתכנית מגדול כ- 13 ילדים.

אורין מציינת "הקבוצה שלנו מאוד מגובשת ואנו אוהבים להיות חלק מהתוכנית הזו וממליצים לכל ילד להגיע ולהתנסות בחוויה הזו שנקראת "הגל שלי"".

תכנית ההמשך של המגדלור - תכנית מעגלים, זו תכנית המתקיימת בזמן שנת הלימודים לתלמידים שבשנה שעברה היו בתכנית מגדלור , התכנית מתחלקת לשלושה חלקים: תיקון גלשנים, צילום ועריכה ומדיה דיגיטלית.

תכנית מעגלים תיקון גלשנים- זו תכנית שבה החניכים שהם כבר בוגרי הגל שלי , באים פעם בשבוע ומתקנים גלשנים פגומים של הגל שלי, נועה מספרת "למדנו בנוסף כיצד מייצרים גלשן מאפס עד לגלשן שניתן לגלוש עליו וקיבלנו בנוסף כמה פרויקטים למען העמותה, נבחרנו להיות אחראיים על הקיר הראשי של הגל שלי לעצב אותו ולשפץ כיתה, ארגנו לנו שפכטלים והתחלנו לשפץ את הכיתה שלנו"

לתכנית מעגלים מגיעים ילדים מכל רחבי הארץ - לוד , תל אביב ובת ים

"מידי פעם אנו נכנסים גם לגלוש או שמארגנים לנו קארברים ועושים סשנים "

תכנית מעגלים צילום ועריכה היא תכנית שבה כל חניך מקבל קבוצת מגדלור ומצלמה מקצועית ומוזמן לכל פעם שקבוצתו נכנסת לגלוש כדי לצלם ולתעד את הרגעים הכיפיים

לבסוף לכל קבוצת מגדלור יש טקס שמקבלים תעודת בוגר "הגל שלי" וחולצה מתנה ובטקס החניך שצילם ותיעד רגעים מחבר הכל לסרטון מושקע וערוך ומציג בפני חניכי המגדלור

בנוסף, באים אנשים מפורסמים לגל שלי לכבד אותנו בנוכחותם ומראים להם את כל השקעתנו בצילום ועריכה כמו כן , מלמדים את החניכים טכניקות ושיטות לצילום טוב יותר למען איכות גבוהה יותר .

את הסרטון המרגש של תכנית המגדלור צילם וערך אביתר אליש ט'6

כתבו: אביתר אליש, נועה עסיס, סנדרה סבטלקוב, נועם ברזילי ואורין רביע


bottom of page